2015. július 6., hétfő

Kezdetek

Hát...belevágok. Mióta megakadtam a másik blogommal azóta csak egy történetre koncentráltam. De nem erről fogok írni. Hanem arról,hogy mi az ami az életem örök része volt,"van",és lesz. A könyvek. Egy ideje motoszkál a fejemben valami de még nem sikerült magam rászánnom. Sok ilyen témájú blogot megnéztem.Ezek a blogok segítettek nekem rálépni erre az útra. Mert ez valami más mint az előző blogom,ott az írtam ami a kis fejemben megfogalmazódott valami teljesen újat írtam le. Most azt fogom leírni ami más kis fejében fogalmazódott meg és,hogy ahhoz kapcsolódóan az enyémben mi fogalmazódott meg. Bonyolult nem? Egy könyvről írni nehéz.Mégpedig azért mert a számtalan érv és ellenérv mögött ott vagy te és választanod kell,hogy azt írod amit mindenki hallani akar és akkor nagyobb nézettséged lesz,vagy azt írod amit te gondolsz és kapsz néhány lehangoló üzenetet,és kevesebb megtekintésed lesz. Én az utóbbit választom,nem szeretek a csorda után menni. Ha valakinek nem tetszik amit írok azt sajnálom,de minden ember más. Van aki Jane Austen könyveit szereti,más inkább Charles Dickens munkásságában merül el,képzeljétek el mi lenne ha mindenki ugyanazt szeretné,olvasná. Nem lennének könyves témájú blogok mert megunnák az emberek. Eredetileg csak egy rövid bevezető félét akartam...Végezetül annyit,hogy a könyvek nem azért vannak,hogy elolvassuk őket. Olvasni bárki tud,de megérteni és felfogni a könyv mondanivalóját,hogy megértsd a Harry Potter lényegét és ne csak az maradjon meg,hogy egy villám sebes fiú túlélt valamit amit más nem.Nézni lehet,de látni is kell.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz, hogy indítottál egy ilyen blogot, mert a moly-os értékeléseidet imádtam olvasni, még akkor is, ha a könyv még nem volt a kezemben. Sokszor választottam a Te ajánlásaidra olvasnivalót, szóval tényleg nagyon jó, hogy lesz honnan szemezgetni. Hozzáteszem, amíg időm engedte, az előző blogodat is olvastam és tetszett. Szóval mindenben támogatlak. :D
    HAJRÁ! ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,írhatnék nyálas regényeket de azt majd privátban letudom. :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon aranyos ez a Szörny Rt-s kislány! :)

    A blogod szerintem rendben van, persze fejlődni mindig van hova. Az én nagy bajom általában az elmaradt szóköz pont és vessző után. Arra érdemes odafigyelned. Magamból tudok csak kiindulni, amikor azt tanácsolom, hogy WORDben szerkeszd meg a szöveges részét a bejegyzéseidnek. Szól a hibákért és könnyebb egy szép, olvasható felépítést átadnod az olvasóidnak.

    A tartalommal nem lesz gondod, van véleményed és jól meg tudod fogalmazni! ;) Tartok Mr. Gatsbytől, pedig érdekes az értékelésed. :))

    A blog kinézete folyamatosan fog változni, mert néha rajtakapja magát az ember azon, hogy valamit változtatna és nekiesik a blog kinézetének. Ezzel mindenki így van. :)) Egyelőre annyit mondhatok, hogy jó, mert átlátható, világos és könyves (mármint a háttér :)), szóval illik a tartalomhoz.

    Követlek! ,)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,nos igen gyakori hibám a szóköz, és köszönöm azt is, hogy szántál rám időt. :)

      Törlés