2015. július 26., vasárnap

Summertime Madness Book Tag avagy Nyári őrültségek Könyv Tag


Végre egy book tag, ami passzol a hangulatomhoz. Sokáig nem éreztem azt a „nyári” érzést. Hiába aludtam 1-ig (délután) de csak nem fogtam fel, hogy nyár van. De most így, hogy pár napra vagyok, egy barátnős utazástól valami már motoszkál bennem. Gondoltam elősegítem magam ezzel a taggel.
Itt találtam: Szállóige


Akkor csapjunk a húrok közé (elegánsabb, mint a lecsóba nem? ).

1.Mutass egy nyárias borítójú könyvet! 
Huh… nyárias borító? Azt hiszem Elizabeth Adler Toszkánai nyár című könyve igazán nyárias. Mind címében mind történetében és meglepő módon borítójában is (nem véletlenül írtam ehhez a kérdéshez). A történet lágy, romantikus és könnyed egyszóval nyári olvasmánynak tökéletes. Ennyiszer leírni, hogy nyár egy bekezdésbe. Már ez is olyan nyárias  ;)



2.Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári vakációdnak! 
Ez nehéz kérdés, de azt hiszem Roxfort de az mégse jó, oda tanulni mennék nem vakációzni. Igaz, hogy nem kitalált hely, de a múltba utaznék szóval… Wilbur Smith által felvázolt ókori Egyiptomot választom a Hetedik tekercsből. De csakis nemesként. Rabszolgaként a hőségben? Inkább nem.


3. Éppen a nyári vakációdra mész és a repülőgépen ülsz. Egy olyan könyvet akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik regényt választanád? 
Valami vastag, amivel ellenék egész úton? Trónok Harca! Az első kötet 900 oldal körül van és a második is akörül lehet, úgyhogy azt választom. Elmerülni Westeros világában könnyű, kirángatni onnan az illetőt már jóval nehezebb ezért tökéletesen megfelel egy nyugis utazásra ahol nincs más dolgom, mint olvasni.


4. Nyári szomorúság gyötör - melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?
Fejős Éva, egyértelműen. A könyve amúgy is nyári hangulatba hoznak, de a Bankok, tranzit a kedvencem. Sokat tudok nevetni a szereplők bukdácsolásain és azon, ahogy a történet szálaik összeérnek, majd szétválnak.

5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik kitalált karakter lenne a tengerparti bébid?  
Ha a tengerparton ülök, és egyedül vagyok, akkor olvasok. De ha választanom kell, akkor Hermione. Ha már nem tudunk a könyvekről beszélni, akkor olvasunk, vagy ha már nagyon meleg elmegyünk egy közeli könyvtárba. Tökéletes délutáni program.


6.A fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb barátod?
Fagyos karakter, akit elvinnék fagyizni? Snow elnök lenne a tökéletes fagyizzós társ, nem csak a neve miatt (egy kis fárasztó humor) de Ő egy elnök, elméletileg mindent megkap, amit akar.  SPOILER!!: (Kár, hogy halott).


Remélem tetszett a tag. Ami a fent említett utazást illeti, ez nem fog meglátszani a blogon mert előre megírtam és elmentettem pár bejegyzést annyi internetem pedig lesz, hogy posztoljam. Mindenkinek kellemes nyarat kívánok a további durván másfél hónapban! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése