2015. október 22., csütörtök

Frissítés

Végre itt az őszi szünet és én valami különlegeset terveztem erre a 2 hétre. Különlegeset, újat és egyedit. Azt hiszem sikerült is. A bejegyzésben elárulom, hogy mi jutott eszembe, de előtte még egy pár dolgot le szeretnék írni.  Nem lesz ez sem egy túl hosszú bejegyzés, viszont hamarosan jön tőlem egy eléggé megcsúszott Harry Potter is. Sajnos nem az, hogy kiolvastam volna a sorozatot újra, mivel most a kihívás miatt be vagyok táblázva könyv ügyileg. Már előre meg van tervezve körülbelül 5 könyv, és ez most nem úgy, hogy csak rajta van, az el kell olvasni listámon. Ezeket el fogom olvasni még idén és kész.


Miért olyan különleges az őszi szünet?

Azért mert már jócskán rám fért. Na, jó igazából csak úgy jött az ötlet, hogy én most kicsit különlegesebbé teszem ezeket a heteket. Most valószínűleg több időm is lesz. Remélem nektek is tetszeni fog az ötletem, mert nekem nagyon tetszik.

Na de mi is az ötletem…


Igazából nem teljesen könyves, sőt szinte semennyire. Ehhez a választáshoz is van egy kis sztorim (mint mindenhez). Ma délután a szünet örömére megnéztem egy filmet. A filmben egy nő egyszerű énekes illetve varrónőből lesz egy hatalmas cég és ikonikus stílus tulajdonosa. Mivel szerintem senki se olyan őrült és/vagy fanatikus, mint én nem várom el, hogy kitalálja a fent említett nő nevét, inkább megmondom. Gabriella Chanel, alias Coco Chanel. Igen, tudom, mire gondoltok. Hogy a fenébe jön Coco Chanel a könyves blogomhoz. Egyszerűen úgy, hogy bármilyen meglepő nem csak a könyvek érdekelnek olyan szinten, hogy energiát fektessek bele. Pontosan még én se tudom, hogy legyen ez az egész, de egy biztos támpontom van. Minden bejegyzés végén lesz egy idézet. Igen tudom, most ez olyan kuszának tűnik és higgyétek el az is. De majd kialakul holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése