2015. december 20., vasárnap

Kedvenc karácsonyi filmjeim (TOP 10)

Már az előző bejegyzésben le akartam írni, hogy melyik a 10 kedvenc filmem csak sajnos olyan hosszú lett, hogy sok lett volna a kettő együtt. Most leírom a kedvenc filmjeimet, ami ha lehet még nehezebb lesz, mint a könyvek mivel akár szégyen akár nem előbb néztem filmeket, mint olvastam könyveket, így több időm volt kötődni a filmekhez, bár a könyvek egy hajszállal több képzelőerőt és fantáziadús élményt ad.


10) Hull a pelyhes: Igazából a hangulatomat annyira nem hozza meg, ezért is került a tízedik helyre. Viszont a kissrác aranyos, Arnold Schwarzenegger kitört a komfortzónájából és mellesleg van benne egy postás, aki nem hagyja, hogy elfelejtsük és állandóan bosszant mindenkit.

9) Kőkemény család: Nagyon vicces és nagyon karácsonyi. Sarah Jessica Parker kivételesen nem Carrie a cipőmániás New York-i szingli, hanem egy komoly üzletasszony, aki a párja családjával tölti a karácsonyt. Ebbe a filmben minden elromlik, ami eltud, mindenki kapcsolatba kerül mindenkivel akár így akár úgy és persze a végén kapunk egy csodás és furcsa happy endet.

8) Karácsony a kastélyban: Nem klasszikus karácsonyi film, de nagyon édes. Persze ez is inkább filmbe bújtatott mese a maga kiszámíthatóságával és a kliséivel. De karácsonykor nem is kell gondolkozni nem?

7) Brian élete: Alapvetően karácsonyi sémára épül de, semmi konkrét vagy értelmes nincs a filmben. Egyáltalán nem karácsonyi film, de annyi listán láttam és mivel nekem is az egyik kedvencem nem hagyhattam ki.

6) Hóbarát: Persze, persze majd én nem írok olyan filmeket, mint a legtöbb ember? (Nyugalom az Igazából szerelem nem szerepel a listán, mert mér egyszer sem láttam, bár idén tervezem) A film maga egy egész karácsonyi csoda. Egy apuka kicsit hidegebb formában, mint általában és egy kisfiú, aki annyira vágyik a figyelemre és szeretetre, amit csak az édesapja adhat meg neki.

5) Kiskarácsony mindenáron: Egy újabb aranyos és vicces film, mert karácsonykor az embereknek erre van szüksége és ehhez van agyi kapacitása a sok csokitól, cukortól és sütitől.

4) Karácsonyi Lidércnyomás: Meglepő, hogy nem az első igaz? Nekem a film annyira nem jött be, mint a könyv és annyira nem is nőtt a szívemhez mivel nem túl gyerekbarát, kiskoromban nem nézhettem.

3)Grincs: Persze, hogy kihagyhatatlan. Jim Carrey nagyon jól játszik és a történetben sincs semmi sablonos vagy ilyesmi. Elvégre melyik karácsonyi filmben van még zöld, szőrős és mogorva izé, aki 
végül jó lesz?

2) Karácsony Artúr: Nagyon aranyos és nagyon vicces. Tetszik a kicsit modernebb felfogás a télapóval valamint a „hadiszállásával” kapcsolatban.

1) Polar Expressz: Egyértelmű kedvenc. Animációs film (mi más?) egy vonattal, ami a gyerekeket elviszi karácsonykor a télapóhoz. Persze az hosszú út elvégre el kell menni egészen az északi sarok közepére.

Ismét telepakoltam a listát mesékkel és gyerekes elemekkel, de kit érdekel? Én már 90%-ban 
karácsonyosodtam, de meglesz a 100% is, ha megvettük a fát és már gondolkodunk a karácsonyi süti recepteken. Nyilvánvalóan kihagytam nagyon sok filmet mint például a Holiday vagy éppen a reszkessetek betörők. Tudom, hogy ezek is nagyban hozzátartoznak a karácsonyhoz, az enyémhez is de nem fértek el a listán. Azt hiszem ez a TOP 10-es karácsonyi sorozat itt ért véget. Tervezek még egy taget, de nem hiszem, hogy lesz még ilyen TOP 10 karácson alkalmából. 


3 megjegyzés:

  1. nincs a top filmjeidben a Reszkessetek Betörök hisz Kevin nélkül nincs karácsony

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szándékosan hagytam ki. Próbáltam a listán kevésbé ismert filmeket összegyűjteni. Mint a mellékelt ábra mutatja ez nem sikerült :D. Mellékesen megjegyzem,hogy igazad van, tényleg nincs karácsony Kevin nélkül:)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés