2016. március 15., kedd

Helyzetjelentés

Jelentés a kihívással kapcsolatban. Nem lesz a bejegyzés se hosszú, se magvas gondolatokat tartalmazó darab. Egyszerűen egy kis tájékoztatás arról, ahogy a kihívással állok.
Szóval a negyede ki van pipálva. 10 könyvet olvastam el az idén (tudom, 3 hónaphoz és a többi könyvmolyhoz képest egy kicsit gyengébb, de nem érdekel) és fogjuk rá, hogy meg vagyok elégedve.

Fiataloknak írt bestseller (Jeli Viktória-Tasnádi István -Vészits Andrea: Időfutár 4.)

Egy könyv, ami a hazádban játszódik (Jeli Viktória-Tasnádi István -Vészits Andrea: Időfutár 5)

Egy Európában játszódó könyv (Jeli Viktória-Tasnádi István -Vészits Andrea: Időfutár 6)

Nyugalom, nincs több időfutár, bejegyzés nincs róluk, mert akkor nem akartam róluk írni és őszintén most, már ha akarnék, se tudnék.

Egy 150 oldalnál rövidebb könyv (Edgar Allan Poe:Rémtörténetek)

Egy olyan könyv, amit mindenki ajánl (Rainbow Rowell:Fangirl)

Igaz, hogy leginkább a külföldiek, de akkor is nagyon sokan.


Egy olyan könyv, amit egy híresség írt (Holly Madison: Lenn,a nyúl üregében)

Egy könyv, aminek, a főszereplőjének az a foglalkozása, mint neked (Holly Smale: Geek Girl 3.)

Ez a könyv még ide illet, úgy-ahogy de csak olyan sántítósan… Nem vagyok model, az iskoláslány szerepre gondoltam, mint „foglalkozás”.

Egy könyv, ami nyáron játszódik (Holly Smale: Geek Girl 2.)

Oké, tudom. Nincs több Geek Girl se ígérem!

Egy könyv, amiben relytéjes gyilkosság szerepel (LakatosLevente: LoveClub)

Egy utazásról szóló könyv (J.A. Redmerski: A soha határa)

És ennyi lett volna az eddig elolvasott könyvek listája. Most más mondanivalóm nincs. Remélem mindenkinek jól telt a hosszú hétvége, és nyugalom nem sokára húsvét!

Amit most hallgatok: Plain White T’s- 1234. Mostanában újra előbányászták ezt a számot és nekem tetszik…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése