2016. április 5., kedd

Disney Book Tag

Körülbelül tíz perce olvastam ki a könyvemet, amiről nem szeretnék írni. Ez a könyv pedig Horthy Miklósné naplója. Azért nem írok róla, mert Horthy Miklós a mai napig egy megosztó politikus. Na, már most én politikába vagy ilyesmikbe nem szeretnék bele avatkozni ezért jobbnak látom nem feltépni a nem is olyan régi sebeket ezzel a könyvvel. Szóval gondoltam hozok nektek egy Disney Book Taget amit ITT találtam. Jó szórakozást hozzá!





The Little Mermaid - A Kis Hableány
Egy karakter, aki úgymond egy "partra vetett hal". Valaki, aki szerinted nem igazán illik az író által megteremtett világába

Nem igazán éreztem még ezt könyveknél. Egy szereplőt nem is tudok mondani. Viszont egy egész gárdát… Ez pedig a Lányok Regénye című könyvhöz tartozó csapat. Egyszerűen nem tudom összeilleszteni az író által bemutatott Franciaországot és a gyerek szereplőket.

Cinderella - Hamupipőke
Egy karakter, aki jelentős átalakuláson megy keresztül

Viszonylag sok ilyen könyv van. Legyen, mondjuk Kemes Fanni Pippája (a második kötetben)

Snow White – Hófehérke
 Egy könyv eklektikus szereplőgárdával

Legendás Állatok és Megfigyelésük? Abba minden van, amit csak ki lehet találni. Nem egy szokványos szereplő gárda, de rá lehet fogni.

Sleeping Beauty - Csipkerózsika
  Egy könyv, ami igencsak altató hatással volt rád

Nem szokásom a könyveken aludni, vagy elaludni. De azt hiszem Oravecz Nóra 99 léleksimogató gondolata ilyen hatással volt rám.

The Lion King - Az oroszlánykirály
  Egy olyan karakter, akit valami trauma ért gyermekkorában

Minden második karakter/könyv? Persze ez így durva, de mostanában sokakat ér gyerekkori trauma a könyvekben. De legyen mondjuk az a szereplő aki a legjobban megdöbbentett: Sky a Hopelessből.

The Beauty and the Beast - A Szépség és a Szörnyeteg
Egy szörnyen nagy könyv, amitől először megijedtél, de mégis nagyszerűnek találtad a történetét.

Nem szoktam megijedni egy könyv vastagságától. Eddig a legdurvább, ami egy icipicit tényleg hatással volt rám ilyen szempontból az George R.R. Martin Tűz és Jég dala című könyve vagy ismertebb nevén a Trónok Harca első kötete.

Aladdin
Egy karakter, akinek teljesül a kívánsága, jó vagy rossz értelemben

Megint csak a polcomról szemezgetve én a Büszkeség és Balítéletből választanám a Bennet lányok édesanyját, meglepő neve pedig Mrs. Bennet.

Mulan
Egy szereplő, aki nem az, mint akinek kiadja magát

Nekem Lola ugrott be szinte azonnal a Lola és a szomszédsrác című könyvből. Az a sok jelmez meg különleges szett…

Toy Story
Egy könyv, aminek bárcsak életre kelnének a szereplői

Harry Potter, Fangirl, Percy Jackson, Büszkeség és Balítélet, Bexi sorozat stb.


Disney Descendants - Disney Leszármazottak
Kedvenc fő gonoszod, ellenséged, vagy erkölcsileg romlott szereplőd
Hm… Carriet nagyon szeretem és bármilyen furcsa is Malfoyt se utálom.


Amit most hallgatok:Halott Pénz- Erre még meghívlak 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése