2016. június 1., szerda

Könyves beszerzések (Tavasz)

Próbálom behozni a bemaradást… Szóval elhoztam nektek a könyves beszerzéseimet. Jócskán túltettem magamon szóval neki is állok.


Lakatos Levente - Szigor

Az egyik könyv, aminek a legjobban örülök. Régebben elkezdtem az e-book változatot, de úgy nem szeretek könyvet olvasni. Aztán megláttam és élőben teljesen elbűvölt a borító. Leventét amúgy is a kedvenc íróim közé sorolom ezért nem volt kérdés, hogy megveszem e.


Danielle Paige - Dorothynak meg kell halnia

Ez a borító és ez a történet valami lenyűgöző. Őszintén kinek jutna eszébe Dorothyt átállítania a rossz oldalra? Eredeti, kicsit beteg és nagyon remélem, hogy jól megírt is lesz. Ha igen, akkor azt hiszem új állandó kedvencet köszönthetünk a többiek között.

James Dashner - Halálparancs

Elhúztam a megvételét, mert úgy voltam vele, hogy a sztori le van zárva, nem történhet az előzményben semmi, ami magyarázatot várna. Hát… Most ezt olvasom. Nem szeretnék előre vélemény formálni, de nagyon csalódtam, amikor kiderült, hogy nem a VESZETT-et ismerjük meg jobban, hanem a külvilágot. Ami még inkább meglepett, hogy ebből is egy kész trilógiát (ha nem sorozatot) akarnak kreálni. „Az útvesztő trilógia előzményeinek első kötete.” Nem értem. Illetve de, értem, mint a pénz mozgatta világ egyik lakója, de nem értem, mint olvasó. Nem kell már annyira elhúzni. Elég lesz!

Kordos Szabolcs – Eszem-iszom, Hungary!

Nem tudom mennyire igaz, amiket az eddig olvasott könyveibe leírt (bár hajlok arra, hogy hiszek neki) de az biztos, hogy szórakoztatóan teszi. Minden könyvét faltam eddig. Remélem ezzel is így lesz.

Leiner Laura – Nélküled

Itt a bejegyzés a könyvről megelőzte a mostanit. Itt tudjátok elolvasni a véleményemet a könyvről.

Jeff Kinney – Egy ropi naplója

A filmeket már láttam és mivel tetszettek megvettem az első kötetet. Hát… Olvastam mellette valamit (talán a halálparancsot) de közben nem bírtam megállni és egy délután ki is végeztem. Bejegyzés még nem készült, de dolgozom az ügyön.


Tina Fey – A nagymeNŐ

Szintén kiolvastam, de egy kicsit lassabban, mint vártam. Az eleje gyorsan ment aztán mintha egy kicsit beleuntam volna abba, hogy kényszeresen erőlteti rád a vicceket. Nem mondanám rossznak, de nyilván jobban tetszett volna, ha az amerikai sorozatos és politikai világban otthon vagyok.

J.K.Rowling - Harry Potter (1-2-3)

Az összeset olvastam már természetesen, de valami hihetetlen okból csak a könyvtári kötetekig jutottam. Új célom begyűjteni az összes könyvet.

Kiera Cass – Párválasztó történetek 2.

Egyértelműen fent volt a meg kell szereznem listán. Most a legújabb részre várok…


Böszörményi Gyula – Leányrablás Budapesten

Megtetszett a borító és a történet, hát megvettem.

Rick Riordan – (Percy Jackson) A szörnyek tengere

Végül beadtam a derekamat. Megvettem a filmes borítóval. Ez az egy fog kiütni a többi közül. Könyvmoly problémák…

Ransom Riggs – Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei

A végére hagytam a legjobbat. Szintén kiolvastam és nagyon-nagyon-nagyon tetszett. Bejegyzés hamarosan…


Hát… Egy kicsit több mint az átlag a maga 13 könyvével, de ha én ettől érzem jól magam (márpedig ettől érzem jól magam) akkor biztos nem olya rossz dolog.

Amit most olvasok: Még mindig James Dashnertől a Halálparancsot

Amit most hallgatok: Mindenféle akusztikus számot, nincs konkrét kedvencem.

U.I.: Naptár szerint végre megérkezett a nyár! Kár hogy ma ez az időjáráson nem látszott…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése