2016. június 21., kedd

Örömhír + egy gyors lista

Csak egy rajongói poszter (NEM IGAZI!)
ÖRÖMHÍR! Kicsit talán megkésve, de hozom az infót a Párválasztó film adaptációjáról. Mivel még nem írtam semmit a blogon kezdjük az elejéről.
America Singer története könyv formában igazi bestseller, hamarosan jön az ötödik rész is, igaz már America lányával. A lényeg, hogy a Párválasztó sorozat (és a kiegészítő kötetetek) nagy sikernek örvendenek. Erre természetesen a filmipar is felfigyelt. Több ötlet is volt. Akartak belőle sorozatot készíteni, de a végleges változat a film maradt. Aztán jött a nagy csend. Aztán meglett a forgatókönyvíró és Kiera Cassnak tetszett, amit megírt. Újabb csend. MOST VISZONT MEGVAN A RENDEZŐ! Méghozzá nem is akárki! Oké, nem Steven Spielberg, de egy könyvadaptáció már kötődik a nevéhez, mégpedig a Mielőtt megismertelek! Thea Sharrock a hölgy neve és remélem, egyszer majd áradozhatok arról is, hogy milyen jól megrendezte a Párválasztót J



A hír kapcsán össze is gyűjtöttem a kedvenc/megnézendő adaptációimat

Kedvencek, amiket már láttam:

5) Az Éhezők Viadala Tilógia
Tetszett, de azért a könyv mégiscsak jobb volt.

4) The Duff
Sajnos magyar szinkron nincs, maradt a felirat. Nagyon tetszett, előbb láttam, mint, hogy a könyvet egyáltalán kézbe vettem. A sztori teljesen más, de azért a lényeg megmaradt és azt jól csinálták…


3) Carrie
Csak az újabbat láttam, az tetszett. Itt is voltak dolgok kihagyva, de semmit nem vont le az értékéből.

2) Interjú a vámpírral
Oké… Kis csalás. MÉG (!!) nem olvastam a könyve(ke)t. De tervezem. Viszont a film NAGYON-NAGYON tetszett!

1) A nagy Gatsby
Ne kövezzetek meg, de ez az egyetlen eset, hogy a film jobban tetszett, mint a könyv. A szereplők, a látvány (nyilván) és a zenék elvarázsoltak. A színészek fantasztikusak voltak és Leonardo Dicaprio nagyon jól hozta Gatsbyt. Mindenki sokkal szimpatikusabb volt, mint a könyvben, talán ez is hozzá járult.

Könyvadaptációk, amiket meg szeretnék nézni:

5) Bridget Jones 3
Állítólag sok mindent átírtak, de az nem olyan nagy probléma, ha az emberek boldogsága miatt tették. Úgy vagyok vele, hogy nem fogok verekedni a jegyért a moziban, de érdekel a film.

4) Alice Tükörországban
Mindenki csak szidni tudja mostanában szegény Johnny Deppet, leginkább ezzel a filmmel és a magánéletével. Én szeretem a kalózos korszakom óta és nem áll szándékomban elásni, mert más azt mondja, hogy rossz színész.  


3) Mielőtt megismertelek
Szintén vár még az olvasása, de a film előzetes nagyon tetszett és még bónusz: FINNICK!!! Azaz Sam Claflin!

2) Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
Tim Burton nagy kedvencem. A könyvet is nagyon szerettem (bejegyzés készülőben) egyszóval muszáj megnéznem.

1) 13 okom volt
Még nagyon kezdeti stádiumban van, de én már annyira várom. A könyvet ma is a kedvenceim közé sorolom.


(+1 a Párválasztó nyilván, de én még nem bízom az egész projektben, majd ha legalább megvannak a szereplők és kijött egy plakát, esetleg előzetes)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése