2016. július 23., szombat

Inkább Book Tag

Az első bejegyzés, amit előre írok meg… Az előbb tettem fel a „Megint csak én…” címet viselő posztot és gondoltam megírom még ezt. Mint a tagek többségét ezt is AnitTigernél láttam J Szeretem a blogját na… Persze hallottam már róla, de az ő enyhe célzása adta meg az utolsó löketet. A tag neve: Inkább Book Tag. Meglátjuk mi sül ki belőle :D Persze megint a szokásos probléma miről írjak még, hogy elég hosszú legyen a bevezető? Ide fogom leírni, hogy mit, tervezek még feltölteni: Egy értékelést Totth Benedek Holtverseny című könyvéből, és ha minden jól megy, akkor Nicholas Sparks Kedvesemjéből is. Elég hosszú már?


1. Inkább csak trilógiákat vagy csak egyedül álló könyveket olvasnál?

Trilógiákat. Egyértelműen. Az egy kötetes történetekkel sincs különösebb bajom, pláne ha az író bele tudja sűríteni a történetet egy könyvbe és még hiányosságokat se hagy az tök jó, de a trilógiákban sokkal több a lehetőség.

2. Inkább csak férfi vagy csak női íróktól olvasnál?

Női. Igaz, hogy a kedvenc íróim között van, elég sok féri író, de ott van például Jane Austen, J.K. Rowling vagy Kiera Cass, Rainbow Rowell és sorolhatnám a végtelenségig. Hiába van néhány jó férfi író, a nők viszik a pálmát és pont.


3. Az eredeti kérdés így szól: Inkább csak Barnes & Noble-ban vásárolnál vagy csak az Amazonon? Vagyis könyvesbolt versus online vásárlás?

Azt hiszem könyvesbolt. Sokkal jobban megéri ugyan az online vásárlás, de a hangulat az illat, az eladók és az előző bejegyzésemben taglalt dolgok miatt a könyvesbolt marad a kedvencem.

4. Inkább csak adaptált filmeket vagy csak tv sorozatokat néznél?

Sorozatok. Sokkal jobban szeretem, még ha nem is találkoztam annyi nagyon jó adaptációval ezen a téren (bár a Vámpírnaplók ezerszer jobb, mint a könyv) sajnos a filmekbe eddig többet kellett csalódnom.

5. Inkább csak öt oldalt olvasnál egy nap vagy öt könyvet egy héten?

Ez nem is kérdés. Napi öt oldalt nem bírnék ki. A heti öt könyv viszont nem rossz átlag ;)
6. Inkább kritikus vagy író lennél?

Újabb egyértelmű kérdés. Nem titkolt vágyam az írói pálya. Erre vágyom mióta beleszerettem az irodalomórákba és mióta nekiálltam életem első „könyvének”.


7. Inkább csak a top húsz kedvenc könyvedet olvasnád újra és újra vagy mindig újakat, amiket eddig még nem olvastál?

Hmmm… Nehezedünk. De szerintem az újakat. Mert hiába a kedvencek, ha közben új dolgokat nem ismerünk meg. Mármint bármennyire jó érzés volt újra elolvasni a Bölcsek kövét, mégsem az ismeretlen történet izgalmai.

8. Inkább könyvtáros vagy könyvesbolti eladó lennél?

Miért nem kérdezik, megy egy zebrától, hogy fekete vagy fehér akar lenni? Talán eladó. Van egy szintén régi vágyam, hogy nyitok egy könyvesboltot. Persze megspékelve egy kis sütivel, fagyival ilyesmi.

9. Inkább csak a kedvenc műfajodba tartozó könyveket olvasnál vagy csak olyanokat, amik nem a kedvenc műfajodba tartoznak?

Ez meg megint milyen kérdés? Persze, hogy a kedvenc műfajom.

10. Inkább csak papírkönyveket vagy csak e-könyveket olvasnál?

Papírkönyvek. Nem is kérdés.


Amit most hallgatok: Valószínűleg rongyosra hallgattam minden zenét, ami megvan az úton…

Amit most olvasok: Az írás időpontjában bármilyen meglepő még mindig ugyanazt, vagyis a Kedvesemet Nicholas Sparkstól. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése