2016. július 19., kedd

Megint csak én...

SZIASZTOK! Igen, végre megérkeztem! Illetve visszajöttem. Talán észrevettétek, talán nem, de eltűntem egy kis időre. Ennek nincs különösebb oka csak egyszerűen elutaztam és nem készültem fel, azaz nem írtam meg előre semmit. Gondolkodtam, hogy, miről kéne bejegyzést írnom és végül arra jutottam, hogy nem lesz konkrét téma, vegyítek mindent. Lesz egy mini (tényleg mini) haul, kis beszélgetés, egyszóval minden.


Ahogy nézegettem a régebbi bejegyzéseket ihlet és ötlet gyűjtés gyanánt rájöttem, hogy én nagyon szeretek beszélgetni. Mármint lassan a „helyzetjelentős” és a könyves bejegyzések száma azonos lesz. Nem tudom ez mennyire zavar bárkit, de ha igen írjátok meg lágyszíves kommentben. Azért van ennyi, mert néha könnyebb leírni, hogy mire számítsatok, mint megírni egy kész bejegyzést egy könyvről és leírni a végén pár mondatban, hogy történt valami. Mindemellett a könyveket a következő hétre tartogatom (második és egyben utolsó utazás) most tényleg rákészülök.
A blog legelső szülinapja elúszott… Amiért nem tudok elégszer elnézést kérni, de annyira sűrű minden, hogy nem igazán tudtam volna, megszervezni egy nyereményjátékot vagy ilyesmit kárpótlásnak azt szánnám, hogy összehozok heti 2-3 bejegyzést.  Persze ez csak azután jöhet össze, hogy hazajöttem.

Rátérve a haulra… Két könyvet vettem, mindkettőt kinéztem egy ideje (illetve az egyikre már hónapok óta vártam) és végre rá is vettem magamat. Berobogtam a számomra ismeretlen Libribe és kerestem őket vagy fél óráig. Köztudott, hogy az én Librim (mert miért ne sajátíthatnám ki) számomra a legjobb. Persze, nagyon kicsi és nem feltétlenül található meg minden könyv (ez más tapasztalata én eddig mindent megtaláltam) de én nagyon szeretem. Az eladók nagyon kedvesek, segítőkészek. Mások véleménye nem ilyen pozitív, mert általában nem szeretik. Én nem értem miért… Még egy pozitívum, hogy közel van a régi iskolámhoz, és az újhoz is. Kell ennél több? Oké, most teljesen eltértem a témától. A lényeg, hogy megvettem Kiera Cass könyvét A koronát, valamint Keri Smith Nyírd ki ezt a naplót című könyvnek titulált felnőtt foglalkoztató könyvét. A koronát azóta már kiolvastam (ha követsz, molyon biztosan tudod) 2 nap alatt a naplóba is rajzoltam már egy keveset. Nem tudom, hogy csináljak-e bejegyzést róla majd meglátjuk.

Ide gyorsan be is építek egy kis helyzetjelentést a kihívásról. Már csak 8 könyv kell és megvagyok. Persze azok a pontok maradtak hátra, amikhez nehezebben találok könyvet (a könyvtárba 2-3 könyv, amit kerestem meg se volt). Mindezek mellett van még 3 könyv, ami nem illik sehova így csak pluszba fel vannak írva. Az egyikről hamarosan írni is fogok…
Hamarosan újra jelentkezem… Addig is élvezzétek ki a maradék egy-másfél hónapot!

Amit most hallgatok: Egy régi klasszikust: Britney Spears: Criminal

Amit most olvasok: Nicholas Spraks: Kedvesem (ÁÁÁÁÁÁ, ANNYIRA ÖRÜLÖK)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése