2016. augusztus 31., szerda

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót! #1

Egy nem túl régi bejegyzésben már kifejtettem a naplóval kapcsolatos érzéseimet és megfigyeléseimet. Ma négy oldalt hoztam nektek, mert gondoltam én is elkezdem, követem a tömeget és írok róla bejegyzést. Ezzel a poszttal kezdeném meg az őszt és az iskolát egyaránt. (Tekintsünk el a ténytől, hogy augusztus 30 van jelenleg, mármint amikor írom).

Az elejével sokáig nem tudtam mit kezdeni (most a képen látható címoldalra gondolok). Ötletem nem volt és se We Heart It-en se Pinteresten nem találtam semmit, ami tetszett volna. Aztán egy unalmas délutánomon nekiálltam firkálni bele, random, alakzatokat. A vége felé már tudtam mit csinálok… és akkor nekiestem tűfilcekkel. A képeken a legfőbb használati tárgyak vannak a „könyv” mellett.

Aztán újra egy nem rombolásra szánt oldal. Az elsők között volt ez az oldal. Próbáltam egy kitépett lapot az oldalra varázsolni, hogy mennyire sikerült azt döntsétek el ti :D Véleményem szerint rajzolta már rosszabbat is…

A feladatot csak félig teljesítettem, még nem dobtam le sehonnan… Tervbe van, de egyelőre csak rajzoltam. A kis plusz, ami nem látszik, az a fixálás. Egy kis száraz sampon (hajlakk épp nem volt kéznél) csodákra képes.

Az utolsó oldal, amit ma megmutatok, az egyik legtöbb idő felemésztő volt. Sikerült azt a betűt kiválasztani, ami a lehető legkevesebbet szerepel újságokban, magazinokban meg úgy alapból, magyar szavakban.


Szóval eddig én így végeztem ki a naplómat eddig… Persze ezek még nem a durva feladatok, azokat a végére hagyom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése