2015. október 7., szerda

Tini Galopp avagy irodalmi verseny enyhe irodalmi beütéssel

Újabb rendhagyó bejegyzés következik, mégpedig arról, hogy miért is szeretem én az osztályfőnökömet és a barátnőimet. Na jó, nem teljesen erről. Egy versenyről szeretnék írni, amit nem említettem volna, ha nem leszünk elsők. Igen, nyert a csapatunk egy versenyen. Persze nem kell itt olimpiai nagyságú dolgokra gondolni. Egyszerű kis háziversenyszerű megyei kiterjedésű irodalmi verseny.  6-11 osztályosok vehetnek rajta részt Vas megye összes iskolájából. Igen szombathelyi vagyok.

Mi is ez a verseny?

Tini Galopp. Rendben a név talán nem váltja meg a világot. Valamilyen szinten viszont találó. A lényege, hogy kapunk egy füzetet és abba versbe szedett eligazítást a helyszínekről. Amolyan kincskereső feeling. Minden csapat a Savaria Egyetemről indul különböző felosztásokban és időben. Egyszerre egy általános iskolás csapat és egy középiskolás indul, azt hiszem 10-15 perces szünetekkel. 3 fős egy csapat és a hatodik osztályosoktól (illetve hetedik, nem tudom mi volt a legfiatalabb korosztály) a nyolcadikig mindenki kap egy felnőtt kísérőt. Ez azért meglepő, mert tavaly csak a hetedikesek kaptak bébiszittert. Tulajdonképpen a kísérő egyfajta bébiszitter. Nem hagyja, hogy lelépj a járdáról vagy, hogy eltévedj. Persze vannak jó fej kísérők, akik kerülőutakat mutatnak, és benne vannak a futásban is. Mert természetesen időre ment ez az egész. Ha egy órán belül visszatért a csapat kapott plusz két pontot. Nos, igen nekünk is volt még kísérőnk. Igen, nyolcadikba járok. Nem terveztem eltitkolni vagy ilyesmi egyszerűen azért nem kürtölöm világgá, mert nem szeretném, ha valaki a korom alapján ítélne meg. Igen talán még nem vagyok túl az életem legfontosabb mérföldkövein, de elég érettnek tartom magam ahhoz, hogy leírjam a véleményem a könyvekről. De visszatértbe a versenyre. Mi tavaly ugyanazzal a csapattal, amivel most is indultunk nem értünk vissza és akkor helyezést se értünk el (bár nekem meggyőződésem, hogy bunda volt ;) ) most 4-5 perc pluszba voltunk. Szakadó esőben, kényes Oxford cipőben és fehérpulcsiban futni táskával szerintem egész emberfeletti teljesítmény. Meg is lett az eredménye. Mind pozitív, mind negatív értelemben. A cipőmet sokáig takaríthatom és a hajam is elvesztette a friss hullámait az eső hatására talán a táskám is tönkre ment, de nem baj, mert véleményem szerint megérte! Nyertünk néhány füzetszerű valamit, de a lényeg természetesen a könyv. 

Jaj, nem akartam én ennyit írni. Csak szerettem volna megköszönni itt is Hannának, Lilinek (nélkületek el se indulhattam volna) és az osztályfőnökünknek: Edina néninek! Ha Ő nem indít, el minket most nem lenne egy szép új könyvem és ilyen jó sikerélményem. Igen, ami az új könyvet illeti, annak örülök szinte a legjobban. A csomagban, amit kaptunk 3 könyv volt. Amint megláttam azt, ami most is itt fekszik mellettem (Geek Girl- A lány, akit soha senki sem vett észre) tudtam, hogy ha törik, ha szakad én ezt megszerzem. Csak azt sajnálom, hogy nem mehetünk el együtt jövőre. Illetve maximum, ha évfolyamonkénti csapatok lesznek. Igen újabb nagy dilemmám a továbbtanulás. De ebbe már tényleg nem megyek bele mert már így is kétszer annyit írtam mint szerettem volna.


U.I: Fontos megfigyelés: a gázmaszk nem nekem való!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése